Cel przetwarzania danych | Podstawa prawna przetwarzania i okres przechowywania danych | Zakres przetwarzanych danych |
---|---|---|
Wykonanie Umowy Sprzedaży oraz przesłanie spersonalizowanej informacji handlowej w ramach marketingu bezpośredniego. Wykonanie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej. Podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów. |
Artykuł 6 ust. 1 lit. b i f) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy oraz prawnie uzasadniony interes administratora). Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata). |
Zakres maksymalny: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy) oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta. |
Marketing. | Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda). Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. |
Adres poczty elektronicznej. |
Wyrażenie przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży. | Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO. Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu. |
Adres poczty elektronicznej. |
Prowadzenie ksiąg podatkowych lub rachunkowych. | Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395). Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą). |
Imię i nazwisko; adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy), nazwa firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta. |
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora. | Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO. Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności kodeksu cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla umowy sprzedaży dwa lata). |
Imię i nazwisko; numer telefonu kontaktowego; adres poczty elektronicznej; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy) oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta. |
Szanujemy prawo do prywatności, a więc postanowiliśmy spisać ten dokument, który pokazuje w jaki sposób gromadzimy oraz przetwarzamy informacje o naszych klientach.
1. Jakie informacje gromadzimy i przetwarzamy?
Dane transakcyjne:
- W przypadku osoby fizycznej:
Gromadzimy dane potrzebne do sfinalizowania transakcji tj. imię, nazwisko, dane adresowe, telefon kontaktowy, adres e-mail.
- W przypadku osoby prowadzącej działalność gospodarczą:
Gromadzimy dane potrzebne do sfinalizowania transakcji tj. nazwa firmy, dane adresowe, telefon kontaktowy, adres, e-mail, imię i nazwisko przedstawiciela firmy, numer NIP.
Dane archiwizowane automatycznie:
- Podczas wizyty na naszej stronie zbieramy dane takie jak: adres IP,
używana przeglądarka internetowa, typ systemu operacyjnego, dostawca
internetu.
- Podczas rejestracji konta na naszej stronie zbieramy następujące informacje: adres IP, dostawca internetowy.
- Podczas logowania się do panelu administracyjnego zbieramy dane
dotyczące adresu IP, z którego nawiązane zostało połączenie.
Dane kontaktowe:
- Podczas kontaktu z naszym oddziałem BOK zbieramy dane dotyczące tożsamości klienta tj. imię, nazwisko, adres e-mail.
Bezpieczeństwo danych:
Wszystkie informacje związane z naszymi klientami nie będą nigdy udostępniane osobom postronnym, jednak w przypadku naruszenia naszego
regulaminu i naruszenia prawa polskiego, możemy udostępnić dane organom wymiaru sprawiedliwości.
Poczta
pomoc@firehost.pl
Infolinia
790-720-560
Gadu-Gadu
46273249, 4188519
Grupa Firehost.pl
Aleksander Wypiorczyk